.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سومین یادواره 144شهید پندپی غربی بابل با حضور سردار عراقی

جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه : دفاع مقدس و جنگ تحمیلی برگ زرینی از تاریخ شجاعت و شهادت طلبی ملت ایران را به تصویر میکشد .

سومین یادواره 144 تن از شهدای پندپی غربی شهرستان بابل با حضور سردار سرتیپ پاسدار عراقی ،جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر مسئولین لشگری و کشوری و استانی و جمع کثیری از بسیجیان در سالن ورزشی تسکا شهر خشرودپی بندپی غرب برگزار گردید .

به گزارش خبرنگار شمال نیوز، سردار عراقی در این مراسم گفت : ایران اسلامی توانسته با اتکال به نیروهای داخلی قله های تکنولوژی و پیشرفت را یکی یکی فتح کند و امروز مردم ایران نشان دادند در مقابل همه نقشه ها ی دشمنان به خصوص استکبار جهانی مقاوم و پیروز هستند.

وی افزود : مشکل امروز جهان غرب بی هویتی و پوچی مردم آنهاست و تهاجم فرهنگی که در جامعه ما انجام میشود به قصد بی هویت کردن مردم ما خواهد بود .

جانشین فرماندهی نیروی زمینی سپاه در ادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس و تا کید بر گرامیداشت این هفته و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و ادامه دادن راه این شهداء ، تصریح کرد: دفاع مقدس و جنگ تحمیلی برگ زرینی از تاریخ شجاعت ،شهادت طلبی ملت ایران را به تصویر میکشد که رزمندگان ملت ایران در سنین مختلف با شهامت ،شجاعت در کنار یکدیگر به مبارزه و ایستادگی در برابر حملات دشمنان پرداختند .

وی در خاتمه با بیان اینکه بسیج به عنوان نهادی انقلابی خواهد بود ، تشریح کرد : بسیج به عنوان نهادی انقلابی و برخاسته از متن مردم از پتانسیل های بسیار خوبی برخوردار است و به سبب ماهیت ذاتی خود ماموریت های متفاوت و متعددی را میتواند انجام دهد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.